دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری هزینه ها و مدیریت استراتژیک آن با فرمت word
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود چارچوب و مبانی نظری هزینه ها و مدیریت استراتژیک آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هزینه ها و مدیریت استراتژیک آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد دانلود چارچوب و مبانی نظری هزینه ها و مدیریت استراتژیک آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هزینه ها و مدیریت استراتژیک آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم66/976 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هزینه ها و مدیریت استراتژیک آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

 دهه اخیر تغییرات عمده ای را در حوزه حسابداری بهای تمام شده و حسابداری مدیریت شاهد بوده است. این تغییرات ناشی از محیط رقابتی، با رقابت فزاینده به سبب معرفی فناوری های تولیدی و اطلاعاتی نوین، افزایش تمرکز بر روی مشتری و به اصطلاح مشتری مداری و رشد بازار جهانی است (الکلتی ، 2006، ص 36). مدیریت راهبردی شاخه ای از مدیریت است که به دنبال بهبود موقعیت راهبردی شرکت است که در آن مزیت رقابتی به استمرار موفقیت منجر می شود. راهبرد مجموعه ای از اهداف و برنامه های عملیاتی است که چنان بدان ها نائل شود، مزیت رقابتی مدنظر حاصل خواهد شد. مدیریت راهبردی شامل شناسایی و اجرایی کردن این اهداف و برنامه ها است (گودرزی و رمضانپور نامقی، 1389،  150) .

 

 


اما مدیریت راهبردی هزینه رویکردی از مدیریت هزینه است که نشان دهنده تغییر نقش سنتی مدیریت هزینه به نقش راهبردی است. مدیریت راهبردی هزینه عبارت است از اجرای فنون مدیریت هزینه به نحوی که هزینه ها کاهش یابند و به طور هم زمان موقعیت راهبردی شرکت ارتقا پیدا کند. یکی از شاخص های مهم تعیین کننده موقعیت راهبردی شرکت، رضایت مشتری است که کاهش یا افزایش آن مستقیما و به تاًکید نظریه پردازان بر موقعیت راهبردی شرکت تاثیر خواهد گذاشت (گودرزی و رمضانپور نامقی، 1389،  150).

 

 

 

فهرست مطالب

2-2-1-­ هزینه و سود

2-2-2- مدیریت راهبردی هزینه و مدیریت سنتی هزینه

2-2-3-­  مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک

2-2-2­- هزینه­یابی هدف

2-2-3- هزینه­یابی بر مبنای فعالیت

2-2-4- هزینه­­یابی کایزن

2-2-5- هزینه­یابی چرخه عمر

2-2-6- مهندسی ارزش

2-3- مفهوم عملکرد مالی

2-4- ساختار سرمایه و عملکرد مالی

2-5- روش­های تامین مالی و عملکرد مالی بلندمدت

2-6- عوامل موثر بر عملکرد مالی بلند­مدت شرکت­ها

2-6-1- استقراض بدهی (وام) و عملکرد مالی شرکت­ها

2-6-2- تامین مالی و عملکرد مالی شرکت­ها

2-6-3- سرمایه­گذاری در فناوری اطلاعات و عملکرد مالی شرکت­ها

2-7-­ استراتژی مدیریت هزینه و عملکرد مالی بلندمدت

2-8-­ پژوهش­های خارجی

2-9-­ پژوهش­های داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

همکاری در فروش فایل   فروشگاه فایل  کسب درآمد دانشجویی از فروش فایل



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: